Marketing automation – Strømlin din forretningsproces og boost indtægten

Marketing automation giver jer mulighed for at interagere med jeres publikum på kreative og dynamiske måder ved at tage kontrol over kunderejsen. Vores tilgang til marketing automation er baseret på brug af data, UX og forståelse af hele kunderejsen. Først efter, at vi har en omfattende forståelse af jeres forretning, etablerer vi relevante triggere og flows, så I kan automatisere gentagne opgaver.

Hvad er email Marketing Automation?

En automatiseret e-mail-kampagne er en række e-mails, der sendes automatisk, udløst af dine abonnenters handlinger. Dette er i modsætning til “e-mail-eksplosioner” eller engangs-e-mail-udsendelser, der sendes manuelt til dine abonnenter.

På et tidspunkt, hvor digital markedsføring udvides til at omfatte snesevis af forskellige medier, er e-mailmarkedsføring stadig et af de højest returnerende aktiver (4400%!), Som en virksomhed har til rådighed.

Fordelen ved e-mail marketing automatisering er, at det lader dig låse op for denne fantastiske ROI, mens du sover! Når du har konfigureret e-mail-automatiseringen, er der ingen handling nødvendig. Det fungerer bare for dig automatisk.

Overvej nogle af følgende statistikker om automatisering af e-mailmarkedsføring:
0%

E-mail marketingteknologi

80%+ virksomheder bruger et emailsoftware til at styre deres email marketing.

0%

E-mail automation

Lidt over halvdelen af virksomhederne bruger e-mail automation, hvilket sparer tid og penge.

0%

Click Rates

Automatiske e-mails får 119% højere klikfrekvenser end normalt udsende e-mails.

0%

Indtægter

En automatiseret velkomst e-mail serie giver 13% højere indtægter end en velkomst e-mail.

0%

Konverteringer

Automatiske tilbud øger konverteringerne 60% i forhold til ikke-tidsbestemte e-mails med det samme tilbud.

  • E-mail-marketingtjenester bruges af mere end 80% af virksomhederne. Men…
  • Kun 51% af virksomhederne bruger e-mail-automatisering for at spare tid og penge.
  • Automatiske e-mails får klikrater 119% højere end udsendelsesmails.
  • At sende en automatiseret velkomst-e-mail-serie i stedet for en enkelt velkomst-e-mail kan øge omsætningen med 13%.
  • Automatiske fødselsdag e-mail-tilbud kan øge konverteringsfrekvensen 60% i forhold til ikke-tidsbestemte e-mails med det samme tilbud.

Dette er bare en håndfuld statistik, der beviser værdien af e-mail-marketing og især automatisering. Der er hundredvis af andre datapunkter. Men bundlinjen er denne: hvis du har det godt med e-mailmarkedsføring i år, skal du bruge de værktøjer, der giver dig mulighed for at automatisere dine kampagner. 

Hvad får I ud af at arbejde med Marketing Automation hos os?

Øget afsluttet handel

Mange webshop ejer oplever at kunder efterlader en kurv med vare uden at gennemføre handlen. Men, mange efterlader deres email. Det er her du kan sætte ind med at få gennemført et salg eller genere meresalg.

Strategisk sparring

Få adgang til konsulenter med omfattende viden om e-handel, UX og optimering, som kan guide og rådgive jer om, hvordan I får mest ud af vores marketing automation.

Optimerede flows, der skaber værdi

Vi behandler automation som en videnskab med et strejf af kunst – vi fokuserer på at skabe synergi mellem relevant brugeroplevelse, kommunikation og handel.

Track og mål kundens fremskridt.

Vores værktøjer og metoder giver jer mulighed for at se, hvad jeres kunder gør på jeres website og i jeres app. I vil vide, om de engagerer sig i jeres produkt og meddelelser. Baseret på dette, skræddersyr vi den næste relevante opfølgning.

Marketing automation
Marketing automation

Hør hvordan du kommer forresti det digitale kapløb. Uforpligtende.

Vores stærke team af specialister i digital markedsføring har en unik viden, der sikrer din virksomhed succes online. Vi står klar til en uforpligtende snak om, hvordan du kommer forrest i kapløbet om kundernes opmærksomhed.

© 2020 MindofMedia.dk. Alle rettigheder forbeholdes.

Scroll til toppen